loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 571 تابستان 1394 نظرات (0)
بارها گفته ایم و باز هم می گوییم که آنچه خوشبختی و موفقیت ازدواج را قطعی می کند، داشتن مهارت های زندگی مشترک است. بنابراین اگر می خواهید ازدواج خوبی داشته باشید، باید قبل از ازدواج خود را برای یک زندگی خوب آماده کنید. مواد لازم؟ همراه ما باشید تا مواد لازمش را برایتان بگوییم.
وبلاگی بازدید : 2265 بهار 1394 نظرات (0)

مسلما یکی از مهمترین دغدغه جوانان “ازدواج موفق” می باشد خصوصاً اینکه در جامعه امروز این امر مهم با دشواری های زیادی روبه روست. خواندن برخی دعاها علاوه بر جلب خیر و برکت، و تاثیر مثبت در ازدواج و انتخاب همسر شایسته، باعث آرامش خاطر و یقین به خیر بودن امر مورد نظر برای انسان می باشد.

برخی از جوانان از دعا کردن به درگاه الهی و توسل به اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین در مورد امر ازدواج غفلت می کنند.(و گاهی حیا می کنند!)دعا کردن در این زمینه از دستورات مستحبِ موکد است و باعث خشنودی و عنایت ویژه پروردگار است،چرا که قبل از اقدامات شخصى و تصمیم گرفتن، بر اساس فهم و شناخت فردى، به خداوند روى آورده و از او خیرخواهى نموده ‏اید و از او هدایت جسته ‏اید
وبلاگی بازدید : 1915 زمستان 1393 نظرات (0)

امروزه سرعت زندگی ماشینی، مشکلات اقتصادی، تغییر سبک زندگی و... موجب شده بیشتر زوج‌ها با تنش و بگومگو و مشاجره، شیرینی زندگی خود را از دست بدهند و به نارضایتی از زندگی برسند؛ حال آنکه با کمی درایت و حوصله و گذشت می‌توان این تنش‌ها را کم کرد. نوشتار پیش رویتان به نکات کاربردی ریز اما مهمی در این باره اشاره می‌کند.


وبلاگی بازدید : 634 زمستان 1393 نظرات (0)

بهترین همسران دنیا هم ممکن است روزی از یکدیگر دلگیر شوند و همدیگر را برنجانند. این رنجش چطور باید برطرف شود؟

حتما می‌گویید «خب باید حرف بزنیم»، بله این راه بسیار مناسبی است و همه می‌دانیم که با گفت‌و‌گوی اصولی و موثر، مسائل حل می‌شود، اما گاهی اوقات هیچ کدام از طرفین آمادگی صحبت درباره موضوع را ندارند و آزردگی پس از مشاجره به قدری غالب است که شاید حرف زدن درباره مشکل، بی‌فایده به نظر برسد.
در این حالت راه دیگری هم وجود دارد و آن، «دلجویی» است. زندگی ایده آل برخی از کارها برای دلجویی را چنین توضیح داده است:

وبلاگی بازدید : 615 زمستان 1393 نظرات (0)

این روز‌ها، بسیاری از زوج‌ها به علت مشغله کاری وبرنامه‌های زیاد نمی‌توانند یک برنامه منظم در زمینه روابط زناشویی داشته باشند و این برای افرادی که رابطه زناشویی را فقط برای عشق ورزیدن نمی‌خواهند کاملا طبیعی است یعنی این بی‌برنامه بودن برای کسانی مفید است که فقط به دنبال ارضای فیزیکی خود هستند ولذتی از آن نمی‌برند.

اما اگر شما فاقد میل برای رابطه جنسی (چه به دلایل احساسی وچه به دلایل فیزیکی) هستید باید به دنبال درمان آن باشید. این روز‌ها جستجو برای درمان مشکلات جنسی از نظر اجتماعی قابل قبول‌تر شده است، اما هنوز هم برای بسیاری از مردم وصحبت در مورد چنین مشکلاتی برایشان سخت وخجالت آوراست وشاید سال‌ها ازداشتن اینچنین مشکلاتی رنج ببرند واحساس نارضایتی بکنند.

وبلاگی بازدید : 749 زمستان 1393 نظرات (0)

در سرتاسر دنیا، سن بارداری افزایش یافته و به دلایل مختلف زنان تمایلی به باردار شدن در سنین پایین از خود نشان نمی دهند. اما این افزایش سن اولین بارداری مضرات فراوانی برای مادر و کودک دارد. در این مطلب ما به طور مختصر معایب بارداری بعد از چهل سالگی را شرح داده ایم.


وبلاگی بازدید : 677 زمستان 1393 نظرات (0)

فرقی نمی‌کند دختر باشید یا پسر، اگر در آستانه ازدواجید باید با آگاهی کامل تصمیم بگیرید و البته باید بدانید که اولین شرط برای اینکه متوجه شوید آیا اصلا شخصیت شما به گونه‌ای هست که عاشق شوید، بررسی میزان اعتمادتان به دیگران است؛ اعتمادی که باعث می‌شود عشق به طرف مقابلتان بیشتر نمود یابد.

در اهمیت تصمیم برای ازدواج همین را بدانید که خوشبختی شما در زندگی مشترک به میزان حساسیت به خرج دادن‌های منطقی شما و انتخاب معیارهای صحیح برای انتخاب همسر قبل از ازدواج است.
هرچند داشتن علاقه به تنهایی ضامن خوشبختی نیست اما برای داشتن زندگی مشترک باید معیارهای زیادی مانند هم کفو بودن در زمینه‌های اعتقادی، اقتصادی، فرهنگی و... بین دختر و پسر و خانواده‌هایشان وجود داشته باشد چراکه در غیر این صورت، عشق در سایه اختلافات اساسی هر روز کمرنگ‌تر خواهد شد و زندگی مشترک به سرانجامی غیر از شکست نخواهد رسید، اما علاقه بین زن و شوهر هم یکی از عوامل مهم برای تحمل سختی‌ها و درک احساس خوشبختی در زندگی مشترک است.

وبلاگی بازدید : 587 زمستان 1393 نظرات (0)
خانم ها زمانی که دختر کوچک خانه پدری هستند، دوست دارند، خودشان را در دل پدر و مادرشان جا کنند و به اصطلاح لوس کنند. وقتی که به سن ازدواج می رسند و راهی خانه بخت می شوند، برای دلبری کردن از همسرشان حاضرند تمام مهارت های لازم را فرا بگیرند. اما در کنار تمام این آموزش ها بدشان نمی آید که یک عروس به تمام معنا برای خانواده همسرشان باشند و به نوعی برای خانواده شوهر دلبری کنند. اما این دلبری و نظر مثبت مادرشوهر و پدرشوهر را به خود جلب کردن مثل تمام مهارت های زندگی نیازمند کسب مهارت و بینش است.
وبلاگی بازدید : 485 پاییز 1393 نظرات (0)


حقیقات صورت گرفته توسط محققان انگلیسی نشان می‌دهد که اصطلاح «قلب شکسته» واقعیت داشته و در این شرایط تغییراتی درون ساختار قلب ایجاد می‌شود.

سندرم قلب شکسته از جمله نام هایی است که برای «کاردیومیوپاتی تاکوتسوبو» انتخاب شده است؛ در این شرایط بخشی از قلب فرد بطور ناگهانی تضعیف شده و عملکرد بخش های دیگر دشوار می شود.

در این زمان بطن چپ قلب تغییر شکل داده و یک حالت گردن باریک و ته گرد ایجاد می شود.

حدود سه چهارم افراد مبتلا به کاردیومیوپاتی تاکوتسوبو تحت استرس شدید عاطفی یا جسمانی ناشی از شکست در عشق یا سوگواری قرار می گیرند؛ در طی دوره های تجربه استرس، انتشار ناگهانی و بیش از اندازه هومورن ها – معمولا آدرنالین – باعث ایجاد تغییر در بخش هایی از عضله قلب می شود.

وبلاگی بازدید : 453 پاییز 1393 نظرات (0)
خوشبختی در زندگی فقط این نیست که سالی یک مرتبه به مسافرت خارجی بروید یا خانه رویایی تان را بخرید یا هر ماه از محبوب تان هدیه ای گران قیمت دریافت کنید. در عوض لذت واقعی در زندگی  بستگی به کارهای کوچکی دارد که هر روز انجام می دهید. مانند در آغوش کشیدن همسرتان وقتی که عصرها از کار بر می گردد، دم کردن چای یا قهوره برای همسرتان، کمک به همسرتان در کارهای روزمره. بله خوشبختی وافعی  در ازدواج نتیجه همین کارهای کوچک است که زوج های خوشبخت هر روز انجام می دهند.

بسیار خوب، ما تصمیم گرفتیم  در زندگی چند زوج سرک بکشیم، و سرگرمی های روزانه شان را آشکار کنیم، کارهایی که شما نیز باید انجام دهید. بنابراین مطالب زیر را با همسرتان به دقت بخوانید.
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 391
  • بازدید امروز : 2,003
  • باردید دیروز : 8,888
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 28,006
  • بازدید ماه : 23,904
  • بازدید سال : 568,021
  • بازدید کلی : 6,923,548
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله