loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1738 پاییز 1394 نظرات (0)
ماهنامه دنیای سلامت: آیا گاهی فراموش می کنید که دسته کلیدتان را کجا گذاشته اید یا سر امتحان های مهم پاسخ سوالات را به خاطر نمی آورید؟ خوشبختانه یک سری کاریی وجود دارد که با انجام آنها می توانید حافظه تان را بهبود ببخشید.
قبل از آزمون مهم بعدی تان، سعی کنید تا چند تا از این تکنیک های معتبر تقویت حافظه را امتحان کنید. این استراتژی هایی که به لحاظ عملی و پژوهشی اثبات شده اند می توانند تا حد زیادی باعث تقویت حافظه شوند، به خاطر آوردن را بهتر و بیشتر کنند، و نیز باعث افزایش حفظ و نگهداری اطلاعات شوند
وبلاگی بازدید : 933 پاییز 1394 نظرات (0)
«کاش سه سال پیش زبان یاد می گرفتم...»
«کاش وقتی بیست ساله بودم اصول سرمایه گذاری را یاد می گرفتم...»
کاش...
کوتاه کردن منحنی یادگیری مبحثی ست که سال ها مورد مطالعه قرار گرفته است و این راهکار، اصول اساسی یادگیری سریع تر را شامل می شود. اگر به درستی از این اصول استفاده کنید، خواهید توانست از آن ها به عنوان اهرمی برای وادارکردن خودتان به یادگیری سریع تر و تسلط بر هر موضوع یادگیری از جمله زبان ها، مهارت های کسب و کار، سازهای موسیقی و... استفاده کنید.
وبلاگی بازدید : 1979 زمستان 1393 نظرات (0)
بازاریابی آنلاین روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است؛ بالاخص برای هتلداران که نه‌تنها باید همه تاکتیک‌های خارجی موجود در دنیای بیرون را بدانند، بلکه باید بر همه بازیگران دیجیتال تاثیرگذار در حوزه سفر نظیر ابرموتورهای جست‌وجو و سایت‌های آنلاین آژانس‌های مسافرتی (OTA) نیزاشراف داشته باشند.
در یک مطالعه، 15 روش و روند بازاریابی هتل‌ها را در سال 2015 نشان داده است؛ سایتی که به‌طور انحصاری در بخش هتلداری و در امر بازاریابی آن متمرکز است. نتایج این گزارش نشان می‌دهد که می‌توانیم انتظار یک تغییر و حرکت در دنیای میهمان‌نوازی در سال جدید میلادی را داشته باشیم.
وبلاگی بازدید : 1948 زمستان 1393 نظرات (1)
آیا می خواهید پول بیشتری جذب کنید؟

گاهی تعجب می کنیم که چرا «پول» و ثروت را به خود جذب نمی کنیم، در حالی که هرکاری که لازم بوده، انجام داده ایم. برای جذب پول چه چیزی تاثیر بیشتری دارد؟
من بیش از سه دهه است که روی «قانون جذب» مطالعه می کنم و کتاب های متعددی در این زمینه نوشته ام و سعی کرده ام در فیلم «راز» و برنامه تلویزیونی لاری کینگ، دانی داچ و برنامه های پربیننده دیگر، آن را معرفی کنم. وقتی صحبت از قانون جذب به میان می آید بسیاری از مردم می خواهند یاد بگیرند چگونه از آن برای جذب پول استفاده کنند، آن ها شگفت زده اند بدانند چگونه عشق، اتومبیل، خانه، شادی و هر چیز دیگری را جذب کنند اما پول برای بیشتر مردم نقطه آغاز است؛ پس چگونه می توان پول بیشتری جذب کرد؟
وبلاگی بازدید : 487 زمستان 1393 نظرات (1)

شما جزو كدام دسته از افراد هستید، آیا همیشه از زندگی خود راضی هستید و از تك‌تك لحظات زندگی‌تان لذت می‌برید یا از زندگی لذت نمی‌برید و آرزو می‌كنید جای فرد دیگری باشید و مدام زندگی ‌خودتان را با دیگران مقایسه می‌كنید؟ اگر جزو دسته دوم هستید، این مطلب را از دست ندهید.


وبلاگی بازدید : 582 زمستان 1393 نظرات (0)
کاری را شروع کرده اما با شکست مواجه شده‌اید؟ روی سیستمی سرمایه‌گذاری کرده‌اید که رکود کرده؟ چیزی اختراع کرده‌اید که مورد استقبال برای فروش قرار نگرفته؟ اما آیا بعد از آن شکست موفقیتی بزرگ نصیبتان شده؟ و اگر اینطور است، چه چیز باعث شد به راهتان ادامه دهید و دست از تلاش برندارید؟

با ورود به دنیای سرمایه‌گذاری، همه با موانع و مشکلاتی مواجه خواهند شد. این صددرصد است. اما یک ویژگی بارز سرمایه‌گذاران موفق سطح بسیار بالای خوش‌بینی آنهاست.  با قدرت خوشبینی این موانع و مشکلات به نکات مثبت تبدیل می‌شوند. بعنوان مثال:

وبلاگی بازدید : 561 زمستان 1393 نظرات (1)
متمم: علامت # در میان انگلیسی زبان‌ها، یک علامت جدید نیست. این علامت که Number Sign نامیده می‌شد و می‌شود، خصوصاً در میان آمریکایی‌ها، به عنوان جایگزین «عدد» به کار می‌رود. به عنوان مثال نفر اول را با ۱# نشان می‌دهند و می‌خوانند: Number One

این علامت راه خود را به داخل صفحه کلید تلفن‌ها هم باز کرد و در آنجا معمولاً Hash خوانده می‌شد (خصوصاً برای کسانی که خارج از آمریکا بودند و این علامت را علامت اعداد نمی‌دانستند). حتی به کلیدی که این علامت روی آن ترسیم شده بود، Hash Key می‌گفتند.
وبلاگی بازدید : 790 زمستان 1393 نظرات (0)

یکی از شیوه‌های کسب درآمد در اینترنت، فروش اطلاعات است. این اطلاعات می‌تواند در قالب‌های گوناگون همچون فروش عکس، فیلم، متن و برنامه باشد. برای فروش اطلاعات در اینترنت به دانستن دانش برنامه‌نویسی و جزئیات فنی مربوط به رایانه نیازی نیست.

با اندکی جستجو و کمی خلاقیت می‌توانید در این راه به موفقیت رسیده و آن را به شیوه‌ای برای کسب درآمد خود بدل کنید. همان‌طور که اشاره شد فروش عکس به‌صورت آنلاین یکی از شیوه‌های کسب درآمد در اینترنت است که برای موفقیت در این کار باید رمز و راز رفتار در وب را بخوبی یاد بگیرید.

عکاسی برای همه

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات برای امور مختلف گرافیکی خود، به عکس‌های باکیفیت نیاز دارند. از آنجا که شاید استخدام یک عکاس برای به دست آوردن چند عکس چندان کار عاقلانه‌ای نباشد، وبسایت‌هایی ایجاد شده‌اند که عکس‌های مختلفی را برای استفاده به مشتریان ارائه می‌کنند.

وبلاگی بازدید : 689 زمستان 1393 نظرات (0)

به نقل از ایسنا: مدیرعامل سایت فروش آنلاین «دیجی‌کالا» معتقد است: فضای کسب و کار اینترنتی این امکان را به تولیدکنندگان می‌دهد که برای معرفی برند و محصولاتشان راه چندساله را به سرعت طی کنند.

حمید محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تاثیر فروش اینترنتی بر فضای کسب و کار سنتی گفت: باید پذیرفت که فروش اینترنتی هنوز در همه طبقه‌های اجتماعی و گروه‌های سنی، فراگیر نشده اما خریداران جوان در خرید و فروش‌های اینترنتی تاثیر گذارند. فعالان اقتصادی و تامین‌کنندگان سنتی کالا هم باید با فضای جدید همراهی کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برندهایی وجود دارد که حضور فعالشان در ایران با سایت‌های فروش آن‌لاین مثل دیجی‌کالا آغاز شده است؛ یعنی ما حتی توانسته‌ایم برای تولید‌کننده بدون هزینه‌کرد تبلیغاتی برند‌سازی کنیم.

وبلاگی بازدید : 419 زمستان 1393 نظرات (0)

آيا شركت شما هر كاري را كه براي مشتريان مفيد و جذاب باشد، انجام مي‌دهد؟ در اين مطلب هفت سوال اساسي براي روشن شدن اين موضوع پرسيده مي‌شود.

1) دقيقا چرا هر فرد بايد پول خود را به ما بدهد؟

اين يك سوال ساده، اما در عين حال به شدت قدرتمند است كه مي‌تواند در روند توسعه محصول، بازاريابي و عمليات فروش هر سازماني كه مي‌خواهد خريداران خود را جذب كند، مورد استفاده قرار گيرد. وقتي تيم‌هاي كاري با هم همفكري مي‌كنند و خود را جای خریداران هدف قرار می‌دهند تا بدانند چه چیزی را چگونه به مشتری ارائه می‌دهند، اثرگذاری زیادی را ایجاد می‌کنند، به مشکلات مصرف‌کننده پی می‌برند و خریداران راضی‌تری خواهند داشت

فكر كردن از ديد مشتري كاري است كه سازمان‌هاي بزرگ انجام مي‌دهند. مشكل اين است كه سازمان‌ها به‌طور معمول محصولاتي نوآورانه توليد مي‌كنند كه به فروش نمي‌رسد و بنابراين قيمت‌هايي تعيين مي‌كنند كه تنها به يك سود نسبي دست يابند (اما مشتريان همچنان آن قيمت را نيز بالا مي‌دانند) يا استراتژي‌هايي براي بازاريابي تعيين مي‌كنند كه نمي‌تواند بازار را به هيجان آورد.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 391
  • بازدید امروز : 2,494
  • باردید دیروز : 8,888
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 28,497
  • بازدید ماه : 24,395
  • بازدید سال : 568,512
  • بازدید کلی : 6,924,039
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله