loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1585 تابستان 1395 نظرات (3)

چاقی و اضافه وزن مشکلی است که امروزه اکثر مردم در کشورهای مختلف دنیا با آن مواجه هستند، بر همین اساس متخصصان تغذیه یک نوشیدنی معجزه آسا و اثر بخش برای آب کردن چربی های بدن در هنگام خواب را به افراد پیشنهاد می کنند.

این نوشیدنی که باید یک ساعت قبل از خواب آن را مصرف کرد از آبلیموی تازه به همراه سبزی جعفری، دارچین، سرکه، یک قاشق چای‌خوری زنجبیل و یا عسل تشکیل شده که باید آن را توسط دستگاه همزن به یک محلول یک دست تبدیل کرد.



وبلاگی بازدید : 1432 بهار 1395 نظرات (0)

بوی بد دهان را می توان با معجونی ساده و کاملا طبیعی از بین ببرید

گاهی اوقات ما تلاش زیادی می کنیم تا با خوردن قرص نعناء و یا مسواک بوی بد دهانمان را به خصوص در مواردی که سیر یا تنقلاتی مانند چیپس خورده ایم از بین ببریم اما با این حال بوی بد دهان را با معرفی یک دستورالعمل ساده می توانید از بین ببرید.


وبلاگی بازدید : 1258 پاییز 1394 نظرات (0)

همیشه با نزدیک شدن فصل پاییز، آمار ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا هم افزایش می یابد و یکی از بهترین راه های پیشگیری و درمان این بیماری های فصلی و ویروسی، استفاده از خوراکی های مختلف است

به نقل از هفته نامه سلامت، از این رو، در این مطلب به معرفی بهترین مواد غذایی می پردازیم که در پیشگیری و بهبود سرماخوردگی توصیه می شوند.

وبلاگی بازدید : 963 پاییز 1394 نظرات (1)

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در زندگی زوجین شود. یکی از عوامل تاثیر گذار در کاهش میل جنسی مواد غذایی و نوع تغذیه می باشد.

اما کمتر حرفی در مورد تأثیر مواد غذایی و خوراکی بر میل جنسی زده می شود، این در حالی است که همه کارشناسان و خود ما از اهمیت نقش این غریزه در زندگی خودمان با خبر هستیم.

به همین دلیل در این گزارش شما را با غذاهایی آشنا می کنیم که موجب کاهش میل جنسی می شود و بر نحوه ترشح هورمون ها در بدن اثر منفی دارند:


وبلاگی بازدید : 597 تابستان 1394 نظرات (0)

یک متخصص طب سنتی گفت: سردرد به هنگام روزه‌داری به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود و راههای درمانی متفاوتی نیز دارد اما عمده‌ترین دلیل، نخوردن سحری است.

غلامرضا کردافشاری اظهار کرد: معمولاً روزه داران با روزه گرفتن دچار انواع سردردها می شوند که اغلب به دلیل نخوردن سحری و عادت به نوشیدن چای و قهوه است که توصیه می شود در این ایام چای رقیق مصرف شود.

وی ادامه داد: بهتر است روزه داران برای تأمین قندخون خود به هنگام افطارکردن از آب گرم و خرما استفاده کنند و به یکباره حجم غذای زیادی را در افطار نخورند

وبلاگی بازدید : 750 تابستان 1394 نظرات (0)


لازم به توضیح است که تیم تحقیقاتی مزبور در نظر دارد به مطالعه در مورد سایر مواد مغذی محلول در چربی ازجمله ویتامین E و ویتامین D بپردازد.

مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد که ترکیب تخم مرغ پخته با سبزیجات مورداستفاده در سالادها می تواند مزایای موجود در این مواد غذائی را افزایش داده و همچنین ترکیب غذائی مناسبی برای رژیم کاهش وزن محسوب شود

پژوهشگران توصیه می کنند برای درست کردن سالاد سبزیجات از تخم مرغ پخته نیز استفاده کنید زیرا مطالعات جدید نشان می دهد ترکیب تخم مرغ پخته و سبزیجات در سالاد می تواند میزان ارزش غذائی و جذب مواد مفید این ترکیب را افزایش دهد


وبلاگی بازدید : 635 1393 نظرات (1)

عضلات دست پس از استفاده طولانی و بیش از حد از ماوس رایانه خسته می‌شوند. افرادی که با رایانه کار می‌کنند زمان زیادی را صرف تایپ کردن و استفاده از ماوس می‌کنند.

ماوس توسط عضلات فلکسور و اکستانسور ساعد اداره می‌شود. خستگی و درد معمولاً با استفاده بیش از حد از این عضلات ایجاد می شود اگرچه مقدار بسیار ناچیزی فشار روی ماوس وارد می‌شود ولی این عضلات برای انجام حرکات کوچک در طی یک دوره زمانی طولانی به استقامت نیاز دارند.


وبلاگی بازدید : 1885 زمستان 1393 نظرات (0)
بي‌حال است و به هيچ‌كدام از جغجغه‌هاي دوست‌داشتني‌اش نگاه نمي‌كند. توي بغل‌تان بي‌صدا افتاده و گاهي ناله مي‌كند. بي‌رمق است و بدنش از هميشه گرم‌تر. هرچه منتظر مي‌مانيد اوضاع بهتر نمي‌شود و به تلاش‌هاي‌تان براي برگرداندن حوصله از دست رفته‌اش هم توجهي نمي‌كند. اگر شيرخوار شما، چنين نشانه‌هايي را بروز مي‌دهد يا اينكه گرماي بدنش با جيغ‌هاي آرام‌نشدني همراه مي‌شود در ادامه اين مطلب با ما باشيد.
در اين دانشنامه همه چيزهايي كه لازم است در مورد روزهاي تب‌دار بودن فرزندتان بدانيد را با شما در ميان خواهيم گذاشت؛ روزهايي كه گاهي زود مي‌گذرند و گاهي به‌خاطر يك سهل‌انگاري يا اشتباه كوچك، عوارضي تحمل‌ناپذير را بر سلامت كوچولوي شما باقي مي‌گذارند.
وبلاگی بازدید : 725 زمستان 1393 نظرات (0)
توضیح امور جنسی و پاسخ به پرسش‌های این حوزه به کودکان، هر چند سخت اما شدنی است، کودکان با استدلالات ساده قانع می‌شوند و والدین قادرند با گفتن حقایقی ساده به سوالات آنها پاسخ دهند؛ اما وقتی آنها به سنین نوجوانی می‌رسند آموزش مسائل جنسی با جزئیات بیشتری صورت می‌گیرد و برای بسیاری از والدین سخن گفتن درباره این مسائل و پاسخگویی به سوالات جنسی نوجوانان سخت‌تر می‌شود، برخی از آنها هنگام راهنمایی کردن فرزندانشان خود را در تنگنا می‌بینند، چرا که نمی‌دانند گفتن چه چیز درست و توضیح چه چیز غلط است.
وبلاگی بازدید : 2412 زمستان 1393 نظرات (1)
چشم می تواند عاملی جهت تشخیص باشد. پلک پایین چشم را کشیده و به سفیدی چشمان نگاه کنید. آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) دیده می شود؟
از دیرباز، انسان کنجکاو علاقه بسیاری به دانستن جنسیت بچه قبل از تولد داشته است و در این راستا ملل مختلف عقاید گوناگونی در تشخیص این مسئله ارائه داده اند.
چرا که روش های ثابت شده تعیین جنسیت فرزند در اکثر کشورهای جهان تولد بچه، پدیده ای است بسیار پیچیده و خارج از تصورات ما و همانطور که ما معتقد هستیم، هستی و نیستی ما در دست خداوند بزرگ می باشد. تولد بچه، راه رفتن، بزرگ شدن، همه و همه به مشیت الهی بستگی دارد. اما این روش های سنتی را که از سراسر جهان جمع آوری شده است، دنبال کنید... می گویند در دنیا خیلی ها جواب گرفته اند...
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 380
  • آی پی دیروز : 391
  • بازدید امروز : 2,650
  • باردید دیروز : 8,888
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 28,653
  • بازدید ماه : 24,551
  • بازدید سال : 568,668
  • بازدید کلی : 6,924,195
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله